Krátkodobé cíle organizace
Zkvalitnění poskytovaných služeb:
- rozšíření terapií a aktivit pro klienty;
- nové vozidlo pro přepravu klientů;
- rekonstrukce střechy a instalace fotovoltaické elektrárny;
- aktualizovat Směrnice a metodiky.
Aktivity v rámci propagace organizace:
- vydávání a distribuce pro širokou veřejnost Newsletteru;
- propagační a informační materiály o poskytovaných sociálních službách a o společnosti;
- propagace aktivit zaměřených na veřejnost – RedCord, trenažér jízdy na koni, zážitkové semináře aj.
Dlouhodobé cíle organizace
- udržení stávajících sociálních služeb;
- zvýšení prostředků na mzdy s ohledem na aktuální finanční možnosti společnosti;
- rozšířit možnosti vzdělávání pro pracovníky;
- zajistit dostatečné materiální vybavení pro kvalitní poskytování sociálních služeb s ohledem na finanční možnosti společnosti.
Vybudování funkční komunitní zahrady
Vybudování komplexní PR a FR
- budování image a zlepšování veřejného vnímání organizace.
- získat a udržovat pozornost, dobré jméno organizace a dobré vztahy s veřejností.
(sjednocení propagačních materiálů, upřesnění a vytvoření distribučních kanálů, vytvoření grafického manuálu, aj) - pozitivně ovlivňovat a vytvářet vztahy s veřejností, médii, partnery, donátory a udržovat je.
- získávání nových donátorů, partnerů a firemních dárců.
- součástí je také pěstovaní firemní identity a firemní kultury.
- určeni nebo přijmutí zaměstnance, který tuto oblast bude mít na starosti a spolupráce s externí agenturou nebo pracovníkem.
Realizace projektu nestátního zdravotnického zařízení (NZZ):
- zmapovat a vypracovat podklady pro projekt nestátního zdravotnického zařízení se zaměřením na rehabilitaci;
- příprava projektu ESF – sociální podnik;
- vytipovat a zajistit vhodné prostory pro NZZ;
- vést jednání se zdravotními pojišťovnami o uzavření smluv pro výkony v NZZ;
- zřízení NZZ.